Nak Jadi JUTAWAN?!



Berapa banyak wang yang anda boleh perolehi sekiranya anda ketahui rahsia kelapan-lapan jutawan ini?
+Dato\'92 Dr Fadzilah Kamsah, mentor kepada mentor! \ +Azizi Ali, Jurulatih jutawan \ +Chef Li (Dato' Dr Rusly), Jutawan Senyap \ +Dato\'92 Dr Azman Ching (Jutawan MLM) \ +Billi Lim, Jutawan Berani Gagal \ +Dato\'92 Hussamuddin, Pengasas Karangkraf \ +Abang Abu, Usahawan/Motivator/Jutawan\ +Irfan Khairi, Jutawan Internet
}


Assalamualaikum w.b.t..

Siapa tak nak jadi kaya, ini kan pula Jutawan! Ada matlamat, usaha dan fokus, Insya Allah berjaya. Tapi nak mulakan dari mana? Bagaimana? Bila? Modal? Sabar... Yang penting mesti ada pengetahuan untuk lakukan sesuatu. Jadi apa kata luangkan masa, baca.. Faham.. Ambil motivasi dari Jutawan-Jutawan yang sudah pun berjaya dalam bidang yang mereka ceburi. Iqra' lah.. Tidak rugi, Insya Allah.

Ia merupakan ebook dari Jutawan internet yg terkemuka, Irfan Khairi. Beliau mengumpulkan 8 orang Jutawan2 yg sudah berjaya dlm bidang yg mereka ceburi. Kalau nak berjaya mestilah dptkn pandangan, nasihat dan tips2 dari orang2 yg dh berjaya, kan? Mereka semua ada yg bermula dari kosong. From zero to hero!

Mcm kisah Abang Abu, Jutawan yg awalnya punya insiden tragis yg membuatkan beliau bangkit utk menjadi seseorang yg berjaya dan kaya! Selepas kesusahan pasti ada kesenangan. Surah dlm Al-Quran, Al-Insyirah, jg menyatakan bnda yg sama sebanyak 2x. Jadi pada anda atau siapa2 yg mahu ebook ini, ingin mendalami tips, pengalaman, pendapat2, serta banyak lg info tentang kelapan-lapan Jutawan2 ini, bolelah dptkn di sini: 
http://www.irfankhairi.com/mentor?a_aid=69978c5e&a_bid=123c82c1'

Ilmu yg anda dpt lebih bernilai dr harga ebook tersebut. Insya Allah.


Comments

Popular posts from this blog

Kain Vietnam Silk 1

Kain Pasang Linen

Kurus The Konjac Food